Sportlovs känsla

När man möter 2 grupper med fulla finska ungdomar runt 10 snåret en lördagmorgon och Vikinline färjan nyss anlänt kan man misstänka att våra grannar i öst har sportlov…

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet, Reflektioner. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Sportlovs känsla

  1. Åsa skriver:

    Hahhah, såklart de har 😉
    Kram på di!

  2. Mrs NoGood skriver:

    Så skulle jag tro att det ligger till 😀

    Ha en superfin lördag och en stooor kram till dig Bästa Bubbel 😀

  3. Joanna skriver:

    Dagen ungdom… 😉

    Tack för att du tittar in hos mig och skriver fint i min stora sorg – det värmer mitt hjärta mycket! Varm kram!

Kommentera

