Tandläkarstol?

Efter gårdagens avslappnande, själavårdande kväll känns det måttligt harmoniskt att bli väckt av att de sista kvarvarande hantverkarna i huset använder något verktyg som låter som en tandläkarborr – inte undra på att jag haft konstiga drömmar på morgonkvisten…

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Buller & Bång. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tandläkarstol?

  1. stoffisen skriver:

    Jag ville bara vinka hejdå till dig innan jag åker
    puss

  2. Mrs NoGood skriver:

    Aj aj, det finns nästan inget värre ljud än ljudet av en tandläkarborr…….jag hade också haft konstiga drömmar i en sån situation.

    Nu önskar jag dig en riktigt trevlig, mysig och fri-från-tandläkarborr-oljud helg.

    Kramar i massor till dig och dina nära och kära Bästa Bubbel 😀

  3. Åsa skriver:

    Hahha, fii fan, hoppas det blir bättre snart 🙂
    Å jag önskar dej en strålande helg ❤
    Vi ska på Cirkus ikväll å se Robert Gustavsson me mams å paps
    kramar Åsa

Kommentera

