App? Japp!

Har numera installerat wordpress app i Ifånen, min ständiga följeslagare, som Stoffisen tipsat om tidigare. 

Åh vad den är lättmanövrerad och fiffig, funkar som klockan så den lär bli välanvänd!

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner, Skoj och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till App? Japp!

  1. Åsa skriver:

    Hej lilla hjärtat! Va skönt du är tillbaka i din blogg 🙂
    Ska ändra på min sida så småningom 🙂
    Kramar till 1000! ❤

  2. stoffisen skriver:

    Ja!!! Visst är den bra? Jag använder den mer än den vanliga datorn.
    Den röda tråden är
    långa inlägg = från dator
    korta inlägg = via app

    kraam

  3. Christel skriver:

    Lätt en av de mest användna apparna i min telefon!

  4. RackarTuss skriver:

    Man kan lära sig så mycket i bloggens värld 🙂

Kommentera

