Kullerbytta?

Dagen har börjat med idel glädjebesked så hade jag kunnat skulle jag hjulat av glädje, kanske skulle våga mig på en liten kullerbytta men osmidig som jag är nöjer jag mig med att dela glädjen med er istället (känns mindre riskfullt dessutom);

– Sonen har skrivit yrkeskompetensprovet för C-körkort och blivit godkänd 

– Mamma har fått plats på ett av Stockholms bästa hospice

– Jag har fått löneförhöjning med hela 1500 kr i månaden (!!!)

Kanske skulle ta och köpa mig en trisslott för att se om dagens lycka är allmännrådande? Oavsett vad känns det som läge att fira, det är ju dessutom fredag – veckans i särklass bästa dag och solen skiner som pricken över i.

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Skoj. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kullerbytta?

  1. stoffisen skriver:

    Magi!!
    Det är du värd fina du!

    Hur mår mamma nu? Förstår om du inte vill skriva om det, men jag tänker på dig iallafall när det kommer till din fina mamma..

    Kraam

  2. stoffisen skriver:

    Du har en inbjudan i min blogg ❤

Kommentera

