Bäst just nu

Senaste veckorna har jag tillbringat mer tid än vanligt i köket. I egenskap av matvraksfamilj som vi är så det är inget ovanligt i sig men nu när mamma är så dålig lagar jag dubbelt så mycket mat har jag insett; antingen ”mer av allt” när jag fixar här hemma eller hela måltider hemma hos henne.  Hoppas på att kunna lura igång hennes aptit genom att sprida lite smaskiga dofter…

Väl i köket njuter jag gärna av musik och senaste tiden har Laleh´s platta gått varm;

http://www.youtube.com/watch?v=L-bxuRKbFLk&feature=related

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Mumsigt & Matigt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bäst just nu

  1. stoffisen skriver:

    Åh vad jag blir glad att du gjorde försök nr 3 🙂
    Kraam

Kommentera

